Termenii de anulare

Conform legislatiei in vigoare, prin efectuarea comenzii si primirea email-ului de confirmare a acesteia, intre parti (www.ingrijireauto.ro si client) s-a incheiat un contract la distanta. In baza acestui contract, clientul este obligat sa ridice coletul cu marfa comandata, www.ingrijireauto.ro considera acest contract, titlu executoriu pentru prejudiciile ce ii pot fi aduse prin neridicarea coletului, iar clientul accepta acesti termeni contractuali.

Termenii de livrare vor fi in concordanta cu timpii de livrare specificati de compania de curierat.

ATENTIE: Dupa plata coletului aveti obligatia sa verificati impreuna cu curierul daca produsele din interior sunt intacte. Daca unul sau mai multe produse sunt deteriorate, curierul completeaza impreuna cu destinatarul un proces verbal prin care se consemneaza acest lucru, urmand ca dupa constatare destinatarul a fi despagubit sau inlocuite produsele defecte.

Retur produse:

CONFORM LEGII: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

1. Clientii persoane fizice www.ingrijireauto.ro pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati, dupa ce au trimis un e-mail la adresa office@ingrijireauto.ro in care sa anunte aceast lucru.
2. Dupa aprobarea cererii de retur, trimiteti prin curier produsul pe care doriti sa-l returnati.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.


Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Procentul care poate fi retinut este de pana la 80%, in functie de problemele observate.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Pentru produsele achizitionate cu plata cu card online se percepe un comision de 2%

Clientii persoane juridice nu au dreptul degal de returnare a produselor in 14 zile, insa putem fi contactati pentru a gasi de comun acord o solutie asupra oricarei probleme aparute.

Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Furnizorul returneaza contravaloarea produselor cumparate in cel mult 14 de zile de la data primirii returului. Taxele de plata ramburs vor fi suportate de Client. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar in contul IBAN specificat in mailul de cerere efectuare retur.

Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:

- Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate;
- Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.


Coletele se vor returna numai pe adresa: Cluj, Nicula, Str. Principala nr. 125.

Returnarea produselor se face dupa primirea mail-ului de confirmare

Nu pot fi returnate:
furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile cerute de consumator ;
furnizarea de produse susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii lor, inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente; Ex: Toate produsele din categoria Vopsea Retus OE
produsele în ediție limitata sau pentru colecționari BMW LifeStyle, VW LifeStyle s.a.m.d care au ambalajul deteriorat sau lipsa.

Produsele se pot achita si cu cardul prin platforma euplatesc.ro folosind oricare din modalitățile de transport disponibile pe site.

Echipa ingrijireauto.ro

Meniu

Setari

Click pentru mai multe produse
Nici un produs nu a fost gasit

Creeaza un cont gratuit pentru a salva produsele preferate

Conectare

Creeaza un cont gratuit sa folosesti listele de dorinte.

Conectare